Telo – izjemno orodje, ki ga imamo na voljo ves čas. Lahko je naš »blagoslov« ali naše »prekletstvo«. Kajti, v človeškem telesu so zapisi našega nezavednega. Vse je informacija, če jo gledamo v sistemskem kontekstu. Določeni dogodki & življenjske situacije so pustili svoj odtis v in na nas in naše fizično telo ima izjemno sposobnost zaznavati, delovati in osvetljevati vzročno destruktivno delovanje in vedenje in nam pomaga osvetliti skrite dinamike in nezavedne vzorce.   

Zato, če si želimo svobodneje in samozavestnejše delovati, si z izkustvenimi tehnikami s pomočjo telesa lahko pomagamo hitreje in učinkoviteje.

Richard Stozzi je namreč rekel: Telo je, kako vidimo svet in kako mislimo. Naša kognicija in percepcija.

Osrednje poslanstvo integralnega oz. celostnega pristopa k poslovanju je uporaba takšnega okvira, ki vključuje raznolikost vpogledov, teorij in praks ter povezuje vsakega na način, ki druge krepi, ne pa zmanjšuje. To predstavlja nov pristop v času, ko tekmujejo pristopi v poslu za nadvlado, ki ne morejo priznati učinkovitosti in vrednosti drugih. 

Ne govoriti o, živeti coaching miselnost.

 

Coahcing kompetence, ki jih učimo na naših treningih so kompetence določene s strani Mednarodne zveze coachev International Coach Federation ICF, ki tudi nekaterim našim coaching programom podeljuje mednarodno akreditacijo. Prav tako pa učimo in natančno spoznavamo mnoge etične dileme in etični kodeks, ki mu moramo biti vsi profesionalni coachi, člani ICF zvesti. Zato, ker to zagotavlja visok standard v coachingu.

Razumevanje kaj je coaching proces v primerjavi z drugimi pristopi, kot so svetovanje, mentorstvo, trening, terapija... pa je za vsakega coacha in vodje ter širšo javnost nujno, da bi preprečili zmedo na trgu.

 

Po navedbah mednarodne zveze coachev (ICF), je  coaching  "partnerstvo s klienti v premišljenem,  izzivalnem in ustvarjalnem procesu, ki kliente navdihuje, da bi povečali svoj osebni in poklicni potencial."

 

Coaching je odklepanje potencialov posameznika za povečanje njegove uspešnosti. Proces je posamezniku individualen in mu pomaga, da znanje in pot najde v sebi skozi svoje odgovore, in ne, da ga učijo oz. poučujejo, mu svetujejo. (Whitmore, 2002, str. 8).

Na Harvardski poslovni šoli so vrsto let nazaj naredili raziskavo med študenti in jih vprašali, koliko od njih ima zapisane osebne cilje, če že ne zapisane, pa vsaj jasno postavljene.

Raziskava je pokazala, da ima le 3% študentov osebne cilje postavljene in zapisane, 13 % jih ima postavljene, vendar jih ne zapiše, 84% vprašanih pa ciljev sploh nima. Po 10 letih so testno skupino ponovno analizirali in ugotovili, da so bili študenti z jasnimi in zapisanimi cilji 3x uspešnejši, tisti s postavljenimi cilji pa 2x uspešnejši od tistih, ki ciljev niso imeli.

Dober sogovornik je v prvi vrsti dober poslušalec. Znati poslušati, slišati in celo razumeti je odličnost v komunikaciji. Pripravili smo vam 8 nasvetov za izboljšanje vaše sposobnosti poslušanja.

 

 

Moško ženski princip v komunikaciji – kateri prevladuje pri vas?

 

Ali je vaša komunikacija prežeta z empatijo, potrpežljivostjo, sposobnostjo razvijanja dialoga in kreiranja idej ali je bolj odločna, drzna, usmerjena v akcijo in konkretizacijo? Logična. Brez olepšav in pretiranih čustev?

 

Verjamem, da je prava komunikacija sogovorniku prilagojena mešanica obeh. Glede na to, v katerem principu je v danem trenutku komunikacije dominantnejši on. 

Naša komunikacija vedno kaže, kdo kot človek v resnici smo. Na kaj smo osredotočeni in kaj pravzaprav diha skozi nas.

 

Na naše vedenje, količino energije in predanost določeni osebi ali cilju v prvi vrsti vpliva naše zaznavanje in šele nato presoja tega vedenja. Iz različnih teorij nam je znano, da naše vedenje pomembno vpliva na komunikacijo in je tudi vzrok za pojav motenj v komunikaciji. Vedenja pa v tem primeru delimo  glede na to, ali se našega vedenja zavedamo ali ne ter glede na to, ali je naše vedenje poznano tudi drugim.

 

Kvaliteta vaše pozornosti določa kvaliteto razmišljanja tistih, ki jih poslušate.  Nancy Kline, Time to Think

 

Ste se že kdaj vprašali, kakšne so vaše spretnosti poslušanja? Oziroma, vas zanima kako danes posluša povprečni poslušalec?  No, nekako takole: Zgrešimo večino povedanega. Pozabimo večino slišanega.

Jah… pa smo tam.

Ko razmišljamo o svojem prihajajočem nastopu ali predstavitvi, je povsem normalno, da se nam porajajo vse vrste misli. Zato naj vam bo v pomoč nekaj konkretnih napotkov, s katerimi boste zasnovali in izvedli predstavitev tako, da se boste povezali s poslušalci, ti pa z vašim sporočilom.

 

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih