Tudi letos smo v Povej naGlas podporniki akcije Ustavi.se. Akcija govori o strahovih in kako jih premagovati.

Naša trenerka Jasna Knez je ambasadorka akcije, zato je spregovorila o tehnikah proti premagovanju strahov. Za vas smo pripravili nekaj napotkov, kako se boriti proti stresu in kako premagovati strahove.

 

Namig 5 # Čemur dajemo pozornost, tisto ima moč nad nami. To že vemo. In tisto o čemer premišljujemo, tisto kreira emocije v nas. Zato bodite pozorni na vaše misli. Le te kreirajo naprej. Od vas pa je odvisno, kaj!

Strah, kaj pa zdaj?

 

Način, kako delujemo, odraža naš način razmišljanja, naša prepričanja in vrednote, odnos do nas samih in do drugih. Če vzpostavimo pristen odnos s samim sabo, delujemo avtentično, sproščeno in zadovoljno. Takšni smo tudi sposobni reševati morebitne stresne situacije z distance, znamo prepoznati svojo emocionalno reakcijo in si pridobiti čas, v katerem jo omilimo in udejanjimo najboljšo opcijo.

 

Namig 4 # Vzemi strahu destruktivno moč. Njegovo energijo izkoristi sebi v prid, tako, da se nasloniš nanj.

 

Namig 3 # Daj vse od sebe in pripelji sebe na oder

Naj vam namignem nekaj trikov in priprav, ki jih vedno in obvezno opravite pred nastopom, prezentacijo ali sestankom. Zakaj? Zato, ker je dober nastop rezultat dobre pripravljenosti, prave vsebine, suverenosti in samozavesti, ki je ključ do uspeha. Piko na i pa naredi vaša energija, ki jo vnesete v nastop. Je vaš osebni pečat, ko pripeljete sebe na oder. 

 

Sama sem ena tistih, ki nikoli ni marala nastopati. Sem pa tudi ena tistih, ki vse, kar počnem, delam s strastjo in na svoj avtentičen način. Izjemno uživam v tem, kar delam, zato samega nastopanja  sploh ne dojemam kot nastopanje, ampak kot nujen del na poti svojega poslanstva. A resnica vseh resnic je, da pravzaprav  vsi nastopamo vsak dan – pred kolegi, prijatelji, družino! Vendar pa so naše percepcije, povezane s tem, da gre tudi tu za nastop,  precej drugačne.  A verjamem, da lahko tudi vi, ko gre za vaše " javne/poslovne" nastope, potegnete iz sebe najboljše in navdušite publiko.

 

Namig #2  Razvijte čustveno inteligenco in pravo mero empatije.

 

Asertivnosti kot veščine se nismo učili v šoli in jo poseduje premalo ljudi. Vodi nas do končnega cilja - sproščene komunikacije s samim seboj in drugimi in je predpogoj za gradnjo dobrih, nekonfliktnih odnosov.

 

Kako prepoznamo asertivnega človeka? To je tisti, ki se zaveda vseh svojih pozitivnih lastnosti oz. svojih vrlin in hkrati ne zanika in ne skriva svojih pomanjkljivosti. Vsi ljudje imamo tako vrline kot slabosti.  Razlika med nami je samo v tem, ali se jih, čisto vseh v svoji celoti, tudi zavedamo.

Namig #1

Izmenjava energije (nastopajoči><občinstvo)

 

Pred kratkim sem na FB zapisu prebrala nekaj napotkov za javni nastop, kjer so zmotno priporočali, da pomaga proti tremi, če gledate nad publiko in jo ošvrknete... nas oz. mene je ta izjava, spodbudila k temu zapisu. Menim namreč, da izjava ni podprta s pravim razumevanjem. Gre za klišejske izjave, precej podobno, kot je izjava, da če te nekdo ne gleda v oči, potem zagotovo laže....

 

Takole... temu zapisu ni treba verjeti, sploh ne, lahko pa si dovolite in kar je zapisano, preizkusite v svojem življenju. Naj vam vaša lastna izkušnja da razumevanje, kaj je tisto, kar res deluje in je pravo.

 

Prihodnost je v mehkih veščinah vodenja s poudarkom na ljudeh

 

Dodano vrednost ustvarjamo predvsem ljudje. Temu rečemo ljudje za ljudi ali P4P (people for people).

Če je v času industrijske revolucije tekoči trak naredil ključni premik v produktivnosti, je danes situacija povsem obrnjena na glavo. Naši zaposleni ne delujejo bolje in hitreje, če jih priganjamo, temveč so kreativni in ustvarjalni takrat, ko imajo zagotovljeno spodbudno okolje in pogoje za delo. Povsem preživet način vodenja je, da enak recept ali rešitev problema lahko uporabimo za vse vrste zaposlenih, podobno kot vemo, da se kupcu lahko približamo le s »pristopom po njegovi meri.

Ste opremljeni za izzive prihodnosti?

 

 

Namig #1  Navdušite z idejo, navdušite s strastjo! Publika naj začuti vas!

 

Vaša ideja se vam zdi fenomenalna. Vsi znanci, prijatelji in sodelavci so nad njo popolnoma navdušeni in menijo, da je to nekaj kar enostavno morate izpeljati. A pot do realizacije ni tako lahka. Pogosto pa je potrebno dobiti odobritev s strani nadrejenih, prepričati potencialne investitorje projekta, navdušiti druge ...

Energični HR manager, ki se nahaja v občutljivem vmesnem polju med posameznimi zaposlenimi in podjetjem, lahko presenečen ugotovi, da enaka psihologija, ki velja za posameznega direktorja, inženirja ali katerega koli zaposlenega, velja tudi za celotno podjetje. Ta ekonomski paradoks, da so celota in deli celote psihološko enaki, daje HR-ju edinstven pristop, odnos do sistema in njegovih sestavnih delov.

Komuniciranje je del našega vsakdana. Ne moremo ne komunicirati. Vse, kar počnemo, je komunikacija.

 

PREBERI VEČ

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih