Pri izboru vam lahko pridejo prav spodnji nasveti:

Pri coachingu je zelo pomembno, da ga izvaja usposobljen coach, da bo proces peljan varno in učinkovito. Predvsem pa, da bo šlo za coaching in ne katero od drugih metodologij, ki jih žal, mnogokrat pod tem terminom ponujajo razni izvajalci.

  • Naredite domačo nalogo. Preberite več o tem, kaj je coaching, kaj coahcing ni in kaj vključuje postopek coahcinga. Ter za katere izzive je primeren. Na portalu ICF je dostopnih več kot 2000 člankov, študij primerov in poročil o usposabljanju ter v povezavi z izvajanjem coachinga in povezanih tem.
  • Razmislite tudi o svojih ciljih in želenih rezultatih. Določite, kaj konkretno so vaša pričakovanja, ki jih želite doseči s coaching procesom in kaj ste za to pripravljeni storiti. Z jasno predstavo o rezultatih, ki jih želite, se lahko lažje lotite izbire coacha, ki vam lahko pomaga razviti strategijo za njihovo doseganje.
  • Pogovorite se vsaj z dvema različnima coachema. Vsakega coacha povprašajte o njegovih izkušnjah, spretnostih in kvalifikacijah, individulanih akreditacijah, njegovem pristopu, referencah.
  • V coaching procesu je najpomembnejši odnos, ki je predpogoj za kreiranje zaupanja, zato se prepričajte, da se v odnosu in komunikaciji s potencialnim coachem počutite dobro.
  • Preverite verodostojnost. Raziščite usposabljanje vsakega potencialnega coacha na coaching področju (portfelj coacha), njegova strokovna članstva (ICF (mednarodna zveza za coaching), EMCC (Evropska zveza za coaching) in osebne akreditacije (tudi te preverite na spletnih straneh mednarodne ali evropske zveze za coaching) .
  • Predvsem pa, upoštevajte svoj občutek.
  • Med pogovorom s potencialnim coachem lahko postavite naslednja vprašanja:
    • Kakšne so vaše coaching izkušnje (število strank, dolgoletne izkušnje, vrste coaching situacij itd.)?
    • Kateri poklicni treningi so bili opravljeni (program usposabljanja, ki je akreditiran s strani ICF, EMCC, drugo usposabljanje za poklicno usposabljanje itd.)
    • Kakšen je vaš coaching pristop ali&in področja, kjer najpogosteje delate?
    • S katerimi organizacijami običajno sodelujete? In na kakšnih ravneh (izvršni direktorji, višje vodstvo, srednje vodstvo itd.)?
    • Za katere vrste coachinga ste certificirani?
    • Kakšne so vaše uspešne zgodbe o coachingu?
    • Ste član ICF, EMCC? Imate kakšno stopnjo individualne akreditacije ICF?
    • Ali se poslužujete coaching supervizije?
  • Vsi ti napotki naj vam služijo pri izboru, da boste za svoj izziv izbrali tistega, ki vas bo na najboljši možni način lahko podprl pri vaši nadaljni rasti. Prav tako pa vam polagamo na srce, da tako kot izbirate coacha vi, izbira tudi coach klienta. Saj je najpomembnejši prostor, ki ga lahko skupaj ustvarita.    
Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih