Asertivna komunikacija

 

PREBERI ČLANEK MOŠKO ŽENSKI PRINCIP  in UMETNOST POSLUŠANJA in ZAHTEVNI SOGOVORNIKI

 

Asertivna komunikacija je samozavestna in sproščena verbalna in neverbalna komunikacija, s katero jasno izražamo svoje želje, potrebe in emocije. Naša sposobnost učinkovite komunikacije je resno ovirana, če se ne znamo uveljaviti asertivno. Trening uči tehnike in metode, kako se sproščeno in samozavestno soočati z drugimi in ustvarjati prijetne odnose in sproščeno komunikacijo.

 

  • Gradili bomo na samozavestni in sproščeni verbalni/neverbalni komunikaciji.
  • Spoznavali napredne komunikacijske veščine in nove pristopi za učinkovitost komunikacije.
  • Testiranje tipa komunikacije po metodologiji (agresivno, asertivno, pasivno agresivno, pasivno)
  • 5 stolov komunikacije - od agresivne in pasivne komunikacije k povezovalni komunikaciji.
  • Ohranjanje mirnosti in konstruktivnosti v zahtevnih situacijah.
  • Razumevanje delovanja naših možganov, ko smo pod stresom ali v konfliktu.
  • Prepoznavanje obrambnih mehanizmov in vzorcev, po katerih se odzivamo.
  • Moč prepričanj. Kje se začne nerazumevanje? Filtri, s katerimi gradimo svojo realnost. Kako prilagoditi svojo komunikacijo za boljše razumevanje z drugimi.Kako se odzvati na agresivno vedenje.
  • Nenasilna oz. povezovalna komunikacija - spoznati, kako graditi prijetne odnose, ki temeljijo na zaupanju.
  • Spoznavali svoje omejitve ter ovire za bolj odprto komunikacijo.
  • Razlikovati različne tipe komunikacij (agresivno, pasivno, pasivno agresivno,  asertivno, nenasilno).
  • Kako delujemo navznoter in navzven – razvijam zase najboljši stil. Tehnike ohranjanja sodelovanja.
  • Postavljanje vprašanj in iskanje dejstev, ločevanje prepričanj, osebne interpretacije od interesa, dejstev, preokvirjanje, osredotočenost na rešitev, iz jaz v midva/mi)
  • Kako preprečiti nesporazum: Kako osvetliti izziv/problem z različnih zornih kotov, pridobiti več mnenj in predlogov za rešitev.
  • Model reševanja problema v skupini in sinteza odločitev.

 

Učna metoda:

Individualni pristop (analiza vedenja udeleženca , odpravljanje motečih vedenj, ustvarjanje novega vedenja).

Vse delavnice so izpeljane po metodah izkustvenega učenja, kar udeležencem omogoča aktivno sodelovanje ter odpira prostor za dialog, izmenjavo izkušenj in skupno iskanje rešitev na izzive, s katerimi se udeleženci soočajo pri vsakodnevnem delu.

Z uporabo različnih komunikacijskih tehnik bomo udeležencem omogočili vpogled v njihov način komunikacije, ki povzroča določena vedenje. Z razumevanjem lastnih vzorcev delovanja jim bomo pomagali aktivirati njihove skrite potenciale za dosego želenih ciljev in komunikacijsko odličnost. Učenje poteka celostno in sicer na nivojih: delovanje – fizično telo, identiteta oz. persona, način razmišljanja in strast oz. energija. Dodajamo pa tudi sistemski vidik.

Treniramo, vadimo in simuliramo različne komunikacijske situacije. Vse metode bodo preizkušene in aplicirane na realnost v organizacijah udeležencev. Pripravimo vam osebno ustrezne različne vaje in za namen treninga, vse nastope in vaje komunikacije takoj analiziramo (diskretno) po metodi prej - potem.

Delo na lastnih primerih naredi delavnico bolj učinkovito, transformativno in ne le informativno, kar je značilno za zgolj teoretske delavnice. To pa prinaša konkretne rezultate in spreminja izzive v priložnosti.  

 

Cilj treninga je:

Spoznali boste svoj komunikacijski profil in trenutne vzorce v komunikaciji, svoje omejitve ter ovire za bolj odprto, uspešno in učinkovito komunikacijo. Naučili se boste razlikovati različne tipe vedenja ljudi in različne tipe komunikacij (agresivno, pasivno, asertivno). Naučili se boste ravnati z zahtevnimi sogovorniki ali zahtevno skupino ljudi na sproščen asertiven način. Naučili se boste tudi podajati in sprejemati konstruktivne kritike (feedback) in se soočiti s strahovi ob morebitnih nesporazumih v komunikaciji (prošnja za pomoč, izražanje občutkov, sprejemanje in dajanje pohval ...). Na treningu se boste naučili obvladovati lastno telesno govorico, da boste z njo sproščeno sporočali tisto, kar želite, in ne tistega, česar ne. Naučili se boste vzpostavljati odnos in komunikacijo z različnimi komunikacijskimi tipi ter se naučili, od kod prihajajo nesporazumi in kako jih preseči. S tem boste krepili tudi svojo samozavest. Izkusili in razumeli boste vse potrebne korake za želeno lastno »novo asertivno vedenje«.

 

Prednosti:

Delo v majhni skupini, individualni pristop, intenzivno delo z veliko vaje, takojšna povratna informacija in usmerjenost v vaš napredek, diskretnost in individualni komunikacijski coaching ter vaša osebna komunikacijska analiza.

Povpraševanje
S klikom na gumb POŠLJI soglašate z našo politiko zasebnosti ter nameni zbiranja in obdelave osebnih podatkov.
Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih