Učinkovita komunikacija

 

Doseganje poslovnih ciljev je odvisno tudi in predvsem od sposobnosti sodelovanja med posamezniki, ki imajo večinoma različne zaznave, vrednote, razumevanje in sloge komuniciranja. Z vzpostavitvijo pravih medsebojnih odnosov, možnostjo spoznati optimalno smer vodenja komunikacije k najboljšemu cilju ‒ namenu komunikacije in učinkovitejšim obvladovanjem konfliktov, vodijo do znatno uspešnejše organizacije.

 

Danes namreč, mnogokrat zaradi slabe komunikacije izgubimo ogromno časa, energije in živcev. V zahtevnih in stresnih situacijah naša komunikacija pogosto postane nejasna, napadalna ali pasivna (umikajoča), kar v odnose tako v poslovnem sveti kot doma, prinaša slabo voljo, apatičnost in posledično tudi slabšo učinkovitost.

 

Delavnica učinkovite komunikacije je namenjena tako gradnji in izboljševanju komunikacije kot tudi sodelovanju znotraj posameznih oddelkov ali med podjetji in poslovnimi partnerji ter tudi širše. 

Z znanjem in popolnostjo razumevanja pravilne (adekvatne) komunikacije imate vse možnosti za razumevanje sebe in ljudi okoli sebe. Imate možnost, da svoje komuniciranje ter komunikacijo sogovornika v danem trenutku usmerjate k cilju, usklajenem z vašo namero.

Razvili boste svoj komunikacijski potencial.

 

Na delavnici boste spoznali značilnosti glavnih komunikacijskih in vedenjskih profilov in načine, kako komunicirati z njimi. Bolje boste razumeli svoj način komuniciranja, spoznali pa boste tudi, kako prilagoditi svojo komunikacijo, da boste vedno slišani in upoštevani.

 

  1. Barometer: Identifikacija prednosti posameznika in razumevanje, da je različnost prednost in zakaj.
  2. Testiranje tipa in stila komunikacije
  3. Kako vidimo svet in se odzivamo nanj, komunikacijski modeli in skrivnosti učinkovitega komuniciranja –  notranje gledališče gradi moj način komunikacije.
  4. Spoznali bomo svoj komunikacijski profil in svoje notranje vzgibe.
  5. Testirali bomo tudi FM način komunikacije in arhetipski potencial s pomočjo JC orodij. 
  6. Ozavestili bomo svojo komunikacijo in vedenje, spoznali kaj so prednosti in slabosti različnih tipov - profilov.
  7. Spoznali kako naše zaznavanje vpliva na naše vedenje do drugih.
  8. Ohranjanje mirnosti in konstruktivnosti v zahtevnih situacijah.
  9. Razumevanje delovanja naših možganov, ko smo pod stresom ali v konfliktu.
  10. Prepoznavanje obrambnih mehanizmov in vzorcev, po katerih se odzivamo.
  11. Od agresivne in pasivne komunikacije k povezovalni komunikaciji.
  12. Kako se odzvati na agresivno vedenje.
  13. Poslušati in postavljati meje na povezovalen način.
  14. Spoznali pristop za učinkovito komunikacijo različnim vedenjskim profilom in kako prilagoditi komunikacijo glede na komunikacijski stil.
  15. Sledi tudi refleksija konkretnih izzivov s katerimi se srečujejo udeleženci.
  16. Implementacijo naučenega v prakso.

 

PREBERI ČLANEK MOŠKO ŽENSKI PRINCIP  in UMETNOST POSLUŠANJA in ZAHTEVNI SOGOVORNIKI

 

Prednosti

Delo v majhni skupini, individualni pristop, intenzivno delo z veliko vaje, takojšna povratna informacija in usmerjenost v vaš napredek, vodi k večji motiviranosti, uvede učinkovite tehnike, ki izboljšajo komunikacijo z drugimi, konflikte spremenimo v usmerjeni pogovor s pozitivnimi rezultati, diskretnost in individualni komunikacijski coaching ter vaša osebna komunikacijska analiza. Trening osvobodi osebne potenciale in vire notranje moči ter izboljša osebne in poslovne dosežke ter posledično rezultate.

 

Učna metoda:

Individualni pristop (analiza vedenja udeleženca , odpravljanje motečih vedenj, ustvarjanje novega vedenja).

Vse delavnice so izpeljane po metodah izkustvenega učenja, kar udeležencem omogoča aktivno sodelovanje ter odpira prostor za dialog, izmenjavo izkušenj in skupno iskanje rešitev na izzive, s katerimi se udeleženci soočajo pri vsakodnevnem delu.

Z uporabo različnih komunikacijskih tehnik bomo udeležencem omogočili vpogled v njihov način komunikacije, ki povzroča določena vedenje. Z razumevanjem lastnih vzorcev delovanja jim bomo pomagali aktivirati njihove skrite potenciale za dosego želenih ciljev in komunikacijsko odličnost. Učenje poteka celostno in sicer na nivojih: delovanje – fizično telo, identiteta oz. persona, način razmišljanja in strast oz. energija. Dodajamo pa tudi sistemski vidik.

Treniramo, vadimo in simuliramo različne komunikacijske situacije. Vse metode bodo preizkušene in aplicirane na realnost v organizacijah udeležencev. Pripravimo vam osebno ustrezne različne vaje in za namen treninga, vse nastope in vaje komunikacije takoj analiziramo (diskretno) po metodi prej - potem.

Delo na lastnih primerih naredi delavnico bolj učinkovito, transformativno in ne le informativno, kar je značilno za zgolj teoretske delavnice. To pa prinaša konkretne rezultate in spreminja izzive v priložnosti.  

 

Cilj treninga je:

Spoznali boste svoj komunikacijski profil, svoje prednosti in tudi šibke točke. Naučili se boste razlikovati različne tipe vedenja ljudi in njihove komunikacijske stile. Znali boste ravnati z zahtevnimi sogovorniki ali zahtevno skupino ljudi. Naučili se boste tudi podajati povratne informacije na pravi način in se soočiti s strahovi ob morebitnih nesporazumih v komunikaciji. Znali se boste pripraviti na različne tipe nastopov ‒ komunikacij (sestanek, prezentacija, obravnava, zasedanje, govori ...). Na treningu se boste naučili obvladovati lastno telesno govorico, da boste z njo sproščeno sporočali tisto, kar želite. Poznavanje in branje govorice telesa sogovornika vam bo pripomoglo k boljšemu doseganju zastavljenih ciljev. Spoznali boste svoj način delovanja, svoje omejitve in ovire za bolj odprto, uspešno in učinkovito komunikacijo. Naučili se boste vzpostavljati odnos in komunikacijo z različnimi komunikacijskimi tipi in spoznali, od kod prihajajo nesporazumi in kako jih preseči. Izkusili in razumeli boste vse potrebne korake za želeno lastno »novo vedenje« ‒ učinkovito komuniciranje.

Povpraševanje
S klikom na gumb POŠLJI soglašate z našo politiko zasebnosti ter nameni zbiranja in obdelave osebnih podatkov.
Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih