STOPIM IZ CONE UDOBJA

 

Spoznali boste 24 arhetipov slogov vodenja in s tem odkrili tudi svojega. S tem znanjem boste dobili boljšo orientacijo za razumevanju vodstvenih sposobnosti, tako vaših kot od vaših zaposlenih, naravnih talentov, predispozicij poklicne kariere, ciljev, ovir in vizij. Na delavnici si boste razširili in opolnomočili vodstvene sposobnosti in njihovo prepoznavanje. 

 

 

  • Štiri domene delovanja organizacije. 
  • 24 arhetipskih slogov vodenja.
  • Usposabljanje ‒ Coaching igra: karte 24 arhetipov slogov vodenja.
  • Praksa: coach, klient, opazovalec. 
  • Vaje.

Osnovne predpostavke Jungove teorije v ozadju coachinga

  • Vsako podjetje ali organizacija deluje (s psihološkega stališča) kot človeško bitje: 20 % podatkov je na ravni zavedanja, 80 % pa pripada nezavednemu.

  • Podjetje je kot plovilo. Vsaka organizacija je posoda, v kateri nastaja skupnost. Paradoksalno gre za ženski organizem (z maternico in zarodki), ki ga opredeljuje ženska psihologija.

  • Vsako podjetje ima svojo Senco. To so prikrita, zavrnjena, skrita, potlačena, podrejena dejanja podjetja, ki vplivajo na zaposlene, ti pa se tega vpliva ne zavedajo.

  • Vsako podjetje ima Psiho. Psiha posameznika je razdeljena na osebne in nezavedne kolektivne ravni. Glede na to ima vsako podjetje svojo »osebno zgodbo« in svoj »nezavedni arhetipski svet« prav tako kot posameznik.

  • Ženski princip (ANIMA) daje moškemu boljše vodstvene sposobnosti. Človekovo nezavedno ima žensko bit, Animo (Anima predstavlja povezanost, čustvenost, ustvarjalnost in intuicijo). Ko je manager povezan s potencialom Anime, bolje vzpostavlja odnos do sebe, svojih sodelavcev, podrejenih, šefa in strank.

  • Moški princip, Animus, je pri ženski povezan z dosežki vodenja. Lastnosti njenega Animusa so usklajeno delovanje, ciljna naravnanost, invazivnost, hitrost in logika. Njen izziv je uravnotežiti svoj naravni ženstveni princip s svojim Animusom.

  • Ljudje pogosto zamenjujejo ženski in moški princip s seksualnostjo. Vsi, moški in ženske, imamo vse tri karakteristike.

  • Podjetja imajo svoje Junake (heroje). Junak je tisti, ki zapušča varno območje, se izpostavlja izzivom, ki omogočajo razvoj tako funkcij ega (kariere) kot stika s seboj (duhovne vrednosti).

  • Vsako podjetje ima prebrisance, ki v njem manevrirajo. V razvojnem procesu človeškega bitja je faza prebrisanca  ključna. Je tista faza, ki podpira proces sprememb v podjetju.

  • Arhetip prebrisanca je danes eden ključnih vodstvenih arhetipov, saj je sprememba edina konstanta današnjega poslovanja. Arhetip prebrisanca omogoča spremembe. 

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih