Novi prijemi v komuniciranju

MOŠKO ŽENSKI PRINCIP V KOMUNIKACIJI - ARHETIPSKI VIDIK

 

Ali je vaša komunikacija prežeta z empatijo, potrpežljivostjo, sposobnostjo razvijanja dialoga in kreiranja idej ali je bolj odločna, drzna, usmerjena v akcijo in konkretizacijo? Logična. Brez olepšav in pretiranih čustev?

 

Razumevanje arhetipske notranje sile oz. žensko in moške energije ali principa, ki nas poganja nam omogoča, da odkrijemo več o tem, kdo smo, ko se naučimo prepoznavati, kako se vedemo v danih situacijah in kaj je vplivalo na naš odziv in komunikacijo. Spoznati kateri so naši nezavedni procesi, in podzavestni vzorci, ki kreirajo našo sliko o svetu. Potem lahko poiščemo ustvarjalne načine, kako dosledno preizkušati novo, odpravljati šibke točke ter razvijati svoje vedenje na način, ki ima pomen za nas in naše medsebojne odnose.

 

Gre za zasnovo dualnosti v človeku in naravi nasploh. Koncept, ki deluje vzajemno. Sta nasprotna vidika bivanja, polarna, hkrati komplementarna in soodvisna. Jang energija kot moška energija oz. Animus in Jin energija kot ženska energija oz. Anima.   

Oba sta zgrajene iz ženskih in moških arhetipov posameznih izkušenj. Človek ima namreč v sebi oba arhetipska potenciala (moškega in ženskega), odvisno je, kako razvita sta in koliko smo s tem delom v stiku, koliko sta uravnotežena. Če nista integrirana v posamezniku namreč lahko postaneta del njegove sence. Lahko govorimo, da gre za dve polovici celote, ki bi morali služiti uravnoteženosti drug drugega, a običajno je eden razvit dominantneje.

 

Ko govorimo o arhetipskem vplivu ženskega ali moškega principa na svoje vedenje in komunikacijo nasploh, je priporočljivo ozavestiti in poznati svoj prevladujoči slog. To pomeni, vedeti, katera energija je aktivirana v nas. Namreč, na nekatere deluje bolj moški princip, na druge ženski princip. Vsak princip ima svoje pluse in minuse. Zato se v komunikaciji usmerjamo primarno k zavedanju in razvoju obeh nasprotnih polov. Ko sta oba popolno integrirana, namreč postaneta mediatorja med našim zavednim in nezavednim delom.

 

Pomembno je, da imamo razumevanje, kaj nam je bolj všeč ali kaj je bolj »naše«, še bolj pomembno pa je spoznati načine povezovanja s svojimi podzavestnimi vsebinami. Kako najti stik med obema principoma in iz obeh črpati tisto, kar nam bo zagotavljalo širši razpon in učinkovitost v komunikaciji.

Če iskreno iščemo možnost za razvoj znotraj sebe in se vprašamo, kaj lahko spremenimo pri svojem delovanju in odzivu na druge, bomo našli zase prave odgovore in načine, da se izognemo ali preprečimo nepotrebne spore in nesporazume.

 

To znanje lahko vedno uporabite, in ko ni več potrebno, se vrnete v svoj prevladujoči način. V resnici s tem sami sebi pomagamo in se naučimo večje prilagodljivosti v medsebojnih odnosih. Koncept moško ženskega principa temelji na predpostavki, da moramo biti zasidrani v svojem bistvu, a hkrati zmoremo biti dovolj prožni kadar želimo doseči nekaj oz. graditi odnose z ljudmi, ki so  drugačni od nas.  Da uravnotežimo obe energiji v svojem delovanju in znamo uporabiti tisto, ki jo od nas zahteva določena položaj, s katerim smo soočeni. Graditi pozitivni pristop v odnosih z drugimi. 

 

Vsebina

  • Struktura človeške psihe in nezavedni vzorci, ki delujejo v nas
  • Arhetipski potencial
  • Kateri princip prevladuje v nas? Kateri je v zanikanju? Kateri ni razvit?
  • Testiranje stila komunikacije po vprašalniku Anima Animus
  • Moški princip v komunikaciji in delovanju - Animus
  • Ženski princip v komunikaciji in delovanju - Anima
  • Kateri princip je dominanten pri osebah, s katerimi smo v konfliktu in kako to preseči
  • Agilnost v komunikaciji
  • Kako mi to znanje lahko koristi
  • Integracija tehnik

 

Prednosti:

  • Delo v majhni skupini,
  • individualni pristop,
  • intenzivno delo z veliko vaje,
  • takojšna povratna informacija in usmerjenost v vaš napredek, vodi k večji motiviranosti, uvede učinkovite tehnike, ki izboljšajo komunikacijo z drugimi, konflikte spremenimo v usmerjeni pogovor s pozitivnimi rezultati, diskretnost in individualni komunikacijski coaching ter vaša osebna komunikacijska analiza.
  • Trening osvobodi osebne potenciale in vire notranje moči ter izboljša osebne in poslovne dosežke ter posledično rezultate.

 

Učna metoda:

  • Individualni pristop (analiza vedenja udeleženca , odpravljanje motečih vedenj, ustvarjanje novega vedenja).
  • Vse delavnice so izpeljane po metodah izkustvenega učenja, kar udeležencem omogoča aktivno sodelovanje ter odpira prostor za dialog, izmenjavo izkušenj in skupno iskanje rešitev na izzive, s katerimi se udeleženci soočajo pri vsakodnevnem delu.
  • Z uporabo različnih komunikacijskih tehnik bomo udeležencem omogočili vpogled v njihov način komunikacije, ki povzroča določena vedenje. Z razumevanjem lastnih vzorcev delovanja jim bomo pomagali aktivirati njihove skrite potenciale za dosego želenih ciljev in komunikacijsko odličnost. Učenje poteka celostno in sicer na nivojih: delovanje – fizično telo, identiteta oz. persona, način razmišljanja in strast oz. energija. Dodajamo pa tudi sistemski vidik.
  • Treniramo, vadimo in simuliramo različne komunikacijske situacije. Vse metode bodo preizkušene in aplicirane na realnost v organizacijah udeležencev. Pripravimo vam osebno ustrezne različne vaje in za namen treninga, vse nastope in vaje komunikacije takoj analiziramo (diskretno) po metodi prej - potem.
  • Delo na lastnih primerih naredi delavnico bolj učinkovito, transformativno in ne le informativno, kar je značilno za zgolj teoretske delavnice. To pa prinaša konkretne rezultate in spreminja izzive v priložnosti.  

REBERI ČLANEK MOŠKO ŽENSKI PRINCIP  in UMETNOST POSLUŠANJA in ZAHTEVNI SOGOVORNIKI

Povpraševanje
Prepišite besedilo iz slike v polje
S klikom na gumb POŠLJI soglašate z našo politiko zasebnosti ter nameni zbiranja in obdelave osebnih podatkov.
Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih