Da bi preprečili konflikte in se soočili s strahom, kako povedati sodelavcem, da nekaj, kar počnejo, ne počnejo na pravi ali želeni način, in pri tem ohraniti dober odnos, je veščina, ki se jo lahko hitro naučimo. Prav tako je veščina takšno pozitivno kritiko sprejeti. Na uspešnost podjetja pa precej vpliva prav kultura podajanja povratnih informacij, saj so te ene izmed osnovnih elementov v organizaciji, ki povezujejo organizacijske cilje s kontinuiteto, ustvarjajo zaupanje med zaposlenimi in vodji ter med zaposlenimi in usmerjajo posameznikovo motivacijo ter njegovo inovativnost in ustvarjalnost.
Podajanje povratnih informacij vodjem, sodelavcem, partnerju, prijatelju/ici ali drugi osebi in prav tako na drugi strani sprejemanje povratnih informacij je veščina, ki se jo lahko vsak nauči. Znati povedati, da boste lažje slišani ter postavljati prava vprašanja, da boste lažje razumeli, je lahko vaša konkurenčna prednost. Kajti komunikacija je izmenjava informacij. Ko znamo res slišati, odgovoriti in razširiti razumevanje na pravi način.
V prvem delu, kot temelj za nadaljnje delo, skozi refleksijo predelamo konkretne izzive s katerimi se srečujejo udeleženci in so vezane na temo. To predstavlja praktično izhodišče za naše nadaljnje delo.
Spoznali boste svoje trenutne vzorce v komunikaciji, svoje omejitve in svoje močne strani. Naučili se boste vzpostavljati odnos in komunikacijo z različnimi komunikacijskimi tipi ter se naučili, od kod prihajajo nesporazumi in kako jih preseči. Kako sprejeti in dati povratno informacijo.
Spoznali in razumeli boste, zakaj potrebujemo povratno informacijo in kako jo podati, kako podati kritiko, da ne uničimo dobrega odnosa s sogovornikom. Naučili se boste opazovanja, poslušanja in pridobili boste znanja in orodja za podajanje povratne informacije ali kritike na pravi in predvsem sproščen način. Izkusili in razumeli boste vse potrebne korake za želeno lastno »novo vedenje«.
Individualni pristop (analiza vedenja udeleženca , odpravljanje motečih vedenj, ustvarjanje novega vedenja).
Vse delavnice so izpeljane po metodah izkustvenega učenja, kar udeležencem omogoča aktivno sodelovanje ter odpira prostor za dialog, izmenjavo izkušenj in skupno iskanje rešitev na izzive, s katerimi se udeleženci soočajo pri vsakodnevnem delu.
Z uporabo različnih komunikacijskih tehnik bomo udeležencem omogočili vpogled v njihov način komunikacije, ki povzroča določena vedenje. Z razumevanjem lastnih vzorcev delovanja jim bomo pomagali aktivirati njihove skrite potenciale za dosego želenih ciljev in komunikacijsko odličnost. Učenje poteka celostno in sicer na nivojih: delovanje – fizično telo, identiteta oz. persona, način razmišljanja in strast oz. energija. Dodajamo pa tudi sistemski vidik.
Treniramo, vadimo in simuliramo različne komunikacijske situacije. Vse metode bodo preizkušene in aplicirane na realnost v organizacijah udeležencev. Pripravimo vam osebno ustrezne različne vaje in za namen treninga, vse nastope in vaje komunikacije takoj analiziramo (diskretno) po metodi prej - potem.
Delo na lastnih primerih naredi delavnico bolj učinkovito, transformativno in ne le informativno, kar je značilno za zgolj teoretske delavnice. To pa prinaša konkretne rezultate in spreminja izzive v priložnosti.
Delo v majhni skupini, individualni pristop, intenzivno delo z veliko vaje, takojšna povratne informacija in usmerjenost v vaš napredek, diskretnost in individualni komunikacijski coaching ter vaša osebna komunikacijska analiza.