Šola za Interne Coache:

Razvoj Coaching Kompetenc v Poslovnem Kontekstu

 

Če ste vodja, HR strokovnjak, interni trener ali svetovalec, ki se ukvarja z razvojem ljudi, potem bo šola kompetenc poslovnega internega coachinga pravo odkritje za vas. Cilj šole je razviti učinkovito coaching kulturo v podjetju in nadgraditi prakso dela vodenja ljudi na naprednejši nivo.

 

Način dela:

  • Integralni Pristop: Verjamejo v integracijo glave, srca, telesa in energije za doseganje mojstrstva.
  • Izkustveno Učenje: Temelji na praktičnem učenju, razmišljanju izven okvirjev, holistični dimenziji in prebujanju lastnega miselnega procesa.
  • Praksa in Integracija: Izkušnja, praksa in integracija so bistveni deli njihovega pristopa.

 

Razvoj coaching kompetenc:

  • Učinkovitost coaching procesa: Razumevanje, zakaj je coaching učinkovit in prilagajanje poslovnemu kontekstu v vlogi internega coacha.
  • Uporabni modeli poslovnega coachinga: Učenje uporabnih modelov in vpeljevanje coaching veščin v vsakdanje življenje in vodenje.

 

Naučili se boste:

  1. Gradnja odnosa in zaupanja:

    • Etika in etična merila v coachingu.
  2. Postavljanje in analiza Ccljev:

    • Metode postavljanja in analize ciljev coaching procesa.
  3. Učinkovite komunikacije:

    • Metode in tehnike učinkovite komunikacije kot predpogoj za coaching.
  4. Dialogi in pogovori:

    • Tehnike dialogov in pogovorov, vključno s težkimi pogovori.
  5. Poslušanje:

    • Metode in tehnike poslušanja, vključno z globalnim poslušanjem.
  6. Raziskovanje in preverjanje:

    • Metode raziskovanja in preverjanja, razumevanje skritih pomenov besed.
  7. Postavljanje vprašanj:

    • Metode in tehnike postavljanja pravih in močnih vprašanj.
  8. Princip delovanja in polarnosti:

    • Spoznavanje principa delovanja in polarnosti v coachingu.
  9. Diagnosticiranje in razlikovanje:

    • Metode diagnosticiranja in poglobljenega razlikovanja.
  10. Refleksija in samorefleksija:

    • Metode refleksije in samorefleksije.
  11. Coaching pristopi in modeli:

    • Uporabni coaching pristopi in modeli.
  12. Integralni pristop v coachingu:

    • Uporaba integralnega pristopa v coachingu.
  13. Evalvacija in merjenje rezultatov:

    • Metode evalvacije in merjenja rezultatov coaching procesa.
  14. Uporaba Coaching veščin v različnih področjih:

    • Kako uporabiti coaching veščine v vodenju, prodaji, razvoju kadrov in drugih področjih.
  15. Odgovornost in etični kodeks:

    • Razumevanje odgovornosti coacha in etičnega kodeksa mednarodne zveze coachev.

 

Šola za interne coache ponuja celostno in praktično izkušnjo razvoja coaching kompetenc, namenjeno vodjem, HR strokovnjakom in internim trenerjem za učinkovito vodenje in razvoj zaposlenih v poslovnem okolju

 

 VSEBINA IN TRAJANJE:

 

MODUL

NAZIV MODULA

VSEBINA MODULA

1.       Modul

 

Uvod v veščine coaching in uporaba coaching veščin v praksi

 

 

 

 

 

 

 

 

1. modul:

  • Kaj je coaching
  • Kaj je poslovni coaching
  • Razlika med tipi coachinga
  • Uporaba coachinga v poslovnem svetu. 
  • kdo je lahko coach, in kako postanemo coach 
  • uporaba coahcing orodij in podpora coachingu
  • Razlika med coachingom in ostalimi profesijami
  • Specifika internega coachinga
  • Coaching kompetence
  • Oblikovanje odnosa in postavljanje pravil igre, izbira področij in fokusa
  • Pristop k coachingu
  • Razvojne faze coacha 
  • Uporaba coaching veščin in orodij
  • Prakse: (veliko praktičnih vaj in študij primerov). Delo na konkretnih primerih v trojkah
  • Individualna supervizija na coaching prakso 

2.       modul

 

Razvoj coaching kompetence in strateški pristop h coachingu

2. modul

  • Kako ocenimo razvojne in emocionalne potrebe klienta.
  • Določitev pravih ciljev coaching procesa.
  • Načrtovanje procesa.
  • Odgovornost.
  • Pomen neposrednih in taktičnih komunikacij in njihov vpliv na rezultate.
  • Diagnostika in pomoč različnih coaching orodij
  • Etični kodeks
  • Razvojne faze coacga.
  • Prakse: (veliko praktičnih vaj in študij primerov).
  • Individualna supervizija na coaching prakso 

3.       Modul

 

Coaching in napredne komunikacijske veščine

3. modul:

  • Vzpostavljanje dobrega odnosa – predpogoj za uspešnost coachinga
  • Leče ki jih nosimo – sistemski vidik matrike 4
  • Aktivno in nato globalno poslušanje, opazovanje, spremljanje.
  • Vodim s pomočjo postavljanja pravih vprašanj.
  • Kako postavljamo vprašanja? Naučim se oblikovati svoja. 
  • Močna coaching vprašanja
  • Povratna informacija
  • Delo z odporom
  • Kako vključujemo v proces drugega
  • Zaključevanje
  • Evalvacija uspešnosti.
  • Analiza konkretnih primerov
  • Prakse: coach, klient, opazovalec (veliko praktičnih vaj in študij primerov).
  • Individualna supervizija na coaching prakso 

4.       Modul

 

Coaching modeli in pristopi

4. modul

 

Individualna supervizija na coaching prakso 

 

  • Moj coaching model
  • Razlikovanje različnih coaching modelov aplikativnih pri vodenju 
  • (To-Grow model, solution focus model, co-active model; integralni pristop)
  • Vpeljevanje pravega modela v moj stil 
  • Arhetipski vpliv dominantnega vzorca
  • centriranje in ničto stanje
  • zrcaljenje
  • moško ženski princip delovanja
  • imagitivna vizualizacija
  • uporaba simbolov, metafor
  • bistveno sporočilo
  • moja intuicija in integralni vidik
  • Prakse: coach, klient, opazovalec (veliko praktičnih vaj in študij primerov).
  • Individualna supervizija na coaching prakso 

5.       Modul  

 

Jaz kot interni coach

5. modul:

  • Osebni razvoj coacha in etika
  • Etični kodeks
  • Polarnosti
  • Delo z obrambnimi mehanizmi
  • Kontra transferji
  • Upravljanje s samim seboj
  • Jaz kot coach in moje močne točke v procesu
  • Moj osebni coaching model
  • Metoda hitrega učenja - povzetek
  • Prakse: coach, klient, opazovalec (veliko praktičnih vaj in študij primerov).
  • Evalvacija in zaključna analiza,
  • Individualna povratna informacija na prakso in pisni feedback, ocena in napotki za naprej.
  • Podelitev diplom o zaključku programa

 

SKUPINSKA SUPERVIZIJA po 30 dneh od zaključka programa

 

Trajanje in organizacija:

Program zajema 10 polnih trenerskih dni, razporejenih po terminskem planu in razpoložljivosti udeležencev. Vsak modul poteka dva zaporedna dneva, s priporočenim časom med moduli od 21 do 30 dni za vpeljevanje novih znanj v redno prakso. Individualna pozornost je namenjena razvoju coaching miselnosti in veščin vsakega posameznika. Program vključuje tudi supervizijska srečanja.

 

Certifikacija:

Po končanem programu udeleženci prejmejo potrdilo o udeležbi in certifikat o uspešno opravljenem izobraževanju - Veščine coachinga za notranje coache in EQA mednarodni certifikat. Interni coachi imajo tudi možnost nakupa različnih coaching orodij in pripomočkov za osebno uporabo.

 

Način dela:

  • Integralni in sistemski pristop:
    • Delo poteka v majhnih skupinah.
    • Skupinski trening se osredotoča na individualni pristop.
  • Izkustveno učenje:
    • Delavnice potekajo po metodah izkustvenega učenja, omogočajo aktivno sodelovanje, dialog in izmenjavo izkušenj.
  • Praktično delo:
    • Vključuje veliko praktičnega dela, konkretnih vaj, simulacij, študij primerov, simulacij in konstelacij.
  • Raznolike tehnike:
    • Uporaba različnih komunikacijskih in motivacijskih tehnik.
  • Sistemski vidik:
    • Celostno učenje na nivojih: delovanje, identiteta, način razmišljanja, strast in energija.
  • Sistemske konstelacije:
    • Uporaba sistemske organizacijske konstelacije za vpogled v sisteme in polja.
  • Analiza in refleksija:
    • Analiza in refleksija situacij po metodi prej-potem.

 

Zagotovila:

  • Vrhunski trenerji:
    • Coaching veščine poučujejo mednarodno akreditirani in certificirani coachi z dolgoletnimi izkušnjami.
    • Coachi so akreditirani pri mednarodni zvezi za coaching ICF in Evropskem svetu za mentorstvo in coaching EMCC.
  • Varstvo podatkov in diskretnost:
    • Zagotovljeno varno okolje in diskretnost.
  • Zadovoljstvo udeležencev:
    • Dajanje garancije na zadovoljstvo.

 

Kontakt:

Za ponudbo in več informacij jih kontaktirajte na jasna@povejnaglas.si

 

 

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih