Jaz kot blagovna znamka – moja prepoznavnost

 

Moja persona - moj jaz

 

  1. Jaz kot blagovna znamka – se zavedam svoje vrednosti?
  2. Kaj je moja persona in kako doseči, da sporoča to, kar želim?
  3. Kaj sporoča moja izložba in kaj prodaja moja trgovina? Ali sta izložba in vsebina trgovine usklajeni med seboj?
  4. Kako se hitro prilagodimo različnim poslovnim priložnostim?
  5. Mali triki velikih mojstrov.

 

 

Učna metoda

Individualni pristop (analiza vedenja udeleženca , odpravljanje motečih vedenj, ustvarjanje novega vedenja).

Vse delavnice so izpeljane po metodah izkustvenega učenja, kar udeležencem omogoča aktivno sodelovanje ter odpira prostor za dialog, izmenjavo izkušenj in skupno iskanje rešitev na izzive, s katerimi se udeleženci soočajo pri vsakodnevnem delu.

Z uporabo različnih motivacijskih tehnik bomo udeležencem omogočili vpogled v njihov način delovanja, ki povzroča določena vedenje. Z razumevanjem lastnih vzorcev delovanja (razmišljanje, čustvovanje, energija, miselna naravnanost) jim bomo pomagali aktivirati njihove skrite potenciale za dosego želenih ciljev.

Učenje poteka celostno in sicer na nivojih: delovanje – fizično telo, identiteta oz. persona, način razmišljanja in strast oz. energija. Dodajamo pa tudi sistemski vidik.

Treniramo, vadimo in simuliramo različne življenske situacije, poslovne in privatne. Uporabljamo sistemske konstelacije, ki so odlično orodje vpogleda sistemov, ki delujejo na nas in polja, ki nas obkroža. Vse metode bodo preizkušene in aplicirane na realnost v organizacijah udeležencev. Pripravimo vam osebno ustrezne različne vaje in za namen treninga, vse  vaje takoj analiziramo in reflektiramo (diskretno) po metodi prej - potem.

Delo na lastnih primerih naredi delavnico bolj učinkovito, poglobljeno in transformativno. To pa prinaša konkretne rezultate in spreminja izzive v priložnosti.  

 

 

Povpraševanje
S klikom na gumb POŠLJI soglašate z našo politiko zasebnosti ter nameni zbiranja in obdelave osebnih podatkov.
Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih