Marko Knez

Je poslovni coach (EMCC) in Jungian Master Coach ter fascilitator, potrjen pri ICF,  je tudi CEAT specialist in Embodiment Coaching praktikant, svoje izobraževanje pa nadaljuje na področju integralnega in somatskega pristopa za delo z ljudmi.

V užitek mu je raziskovanje starih znanj in tradicij, vse z namenom nadgradnje njegovih treningov. Izobraževal se je tudi na področju neuro in kvantne psihologije ter veščin trenerstva.

Njegovo vodilo je odprtost, izvirnost in kreativnost ter win-win razmišljanje. Pri tem je njegov moto: Delati prav! Delati za prave ljudi! Delati s pravimi ljudmi!

Marko je kemik, ki je v periodni sistem elementov postavil nov element »dogodki«. Z event managementom se ukvarja že več kot dve desetletji. Njegove izkušnje so izjemno bogate, saj zajemajo vse vrste dogodkov, od najzahtevnejših protokolarnih, velikih, umetniških in nenavadnih do preprostih, prijetnih sprejemov. To je kemija, mešanje emocij, različnih zgodb in tržnih ciljev, ljudi in okusov, medijev in odrskih predstav ‒ snovi, iz katerih so stkani dogodki.

 

Aktivno je sodeloval tudi z inštitutom za učeča se podjetja v vlogi zunanjega svetovalca. Je tudi projektni vodja in svetovalec pri projektih pri nas in v tujini, kjer se povezujejo različni partnerji v gospodarstvu. Njegove izkušnje so mednarodnega značaja, sodeluje pa tudi kot predavatelj na PR šoli pri nas in v tujini, mnogih konferencah sodobnega managementa in odnosov z javnostmi. Izobraževal se je tudi na področju nevro in kvantne psihologije ter veščin trenerstva. Lahko bi mu rekli znanstvenik, saj obožuje raziskovanje! Vrhove osvaja s plezanjem, spušča se z jadralnim padalom! Na tleh je inštruktor jahanja, pozimi pa rad eksperimentira na snegu. A izmed vseh mu je najljubši spust globoko pod vodo. V užitek mu je, če lahko meša okuse po trenutnem navdihu in mimo ustaljenih receptov.
Začel je v B51 na Gerbičevi, nato pa se je po skoraj desetih letih kot partner, odločil za samostojno pot. Leta 2001 je ustanovil lastno podjetje, ki se profesionalno ukvarja z event in marketing managementom. Je vizionar. V letu 2003 je iz prazne hale realiziral svojo vizijo in postavil nov trend zabave. Je namreč ustanovitelj blagovne znamke "cvetličarna", ki se je proslavila z najboljšimi koncerti daleč naokrog.  TNT, Alan Ford, Cevtličarna.. Strukturo podjetja in njegov informacijski sistem je nadgrajeval in razvijal ves čas.  Njegovo vodilo je odprtost, izvirnost in kreativnost ter win-win razmišljanje. Pri tem je njegov moto: Delati prav! Delati za prave ljudi! Delati s pravimi ljudmi! Aktivno je sodeloval tudi z inštitutom za učeča se podjetja v vlogi zunanjega svetovalca. Je tudi projektni vodja in svetovalec na projektih pri nas in v tujini, kjer se povezujejo različni partnerji v gospodarstvu. Njegove izkušnje so mednarodnega značaja, sodeluje pa tudi kot predavatelj na PR šoli pri nas in v tujini, mnogih konferencah sodobnega managementa in odnosov z javnostmi.
Lahko bi mu rekli znanstvenik, saj obožuje raziskovanje! Vrhove osvaja s plezanjem, spušča se z jadralnim padalom! Na tleh je inštruktor jahanja, pozimi pa rad eksperimentira na snegu. A izmed vseh mu je najljubši spust globoko pod vodo. V užitek mu je, če lahko meša okuse po trenutnem navdihu in mimo ustaljenih receptov.

 

Je del mednarodne trenerske ekipe v več ICF akreditiranih coaching in vodstvenih programih:
• Trener in fasilitator  pri programu Jungian Coaching School akreditiran ACSTH - ICF, (Jungian Coaching School in dr. Avi Goren Bar)
• Trener, fasilitator in supervizor pri Embody Integral Coaching & Leadership masterclass CCE – ICF. (Integral Coaching & Leadership Povej na Glas) 

 

Je tudi član European Mentoring & Coaching Council Croatia in Adriatic regiji in član International Coach Federation, katerim etičnim kodeksom sledi.

PRIJAVA
Plačilo na obroke: DA NE
Zavezanec za DDV: DA NE
Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih