➡️ Dragi coachi, ste vedeli, da coaching supervizija šteje CPD pri EMCC Global in “core competencies” CCE točke pri obnavljanju vaših individuanih akreditacij (ACC, PCC in MCC) pri ICF!  

Jasna Knez, MCC, EIA SENIOR, ITCA, ESIA, je v začetku oktobra za ICF Turčija predstavila coaching supervizijo ICF coachem.

👉 Gre za partnerstvo refleksivnega dialoga, ki raziskuje številne odnose, ki zahtevajo vašo pozornost, kaj je v polju možne dinamike coaching situacije in potrebuje coachovo pozornost. Mikro vs makro, je bila ena od uporabljenih metafor. 

 

 

Ko smo resnično prisotni, se zgodi fenomen.

👉Fenomen je tisto, kar spoznamo kot svojo izkušnjo.

👉Zavedanje kako in kaj coachi slišimo v sistemu samega procesa določa uspešnost coachinga.

👉Razumevanje, da vprašanje pride iz povedanega, iz osebe, ki sedi pred nami, pa globino procesa.

❗️Koliko in če sploh, poznamo svoje nezavedne predsodke, prepričanja, svoje notranje dialoge, ki kreirajo nivo, kaj v resnici slišimo, opazimo, razumemo in kako ter kaj vprašamo? Vse to je del učenja coaching kompetenc. 

Ali pogosto doživite, da vas nekdo res iskreno posluša, doma ali v službi?

 

Večinoma dobim odgovor, da je to redkost.  Predvidevam, da zato, ker se običajno pogovarjamo med seboj in poslušamo izgovorjene besede in naša mnenja o tem, kar je bilo povedano, ali kako to vpliva na nas. Govorimo in si izmenjujemo ideje in misli. Mnogokrat delimo lastne izkušnje in občutke, tudi tiste intimne.

Čeprav so nas učili, da je »dober poslušalec« nekdo, ki je z nami, pozoren na to, kar govorimo, saj poslušanje namreč pomeni biti prisoten, biti »z«. Pa je v praksi to dostikrat težje, kot se zdi. A gre za veščino, ki se jo, če želimo, lahko vsi naučimo.

V pogovore vstopamo, da bi izmenjali ali pridobili informacije, ki so specifične za naše lastne potrebe. Večinoma, pa se zatakne že pri poslušanju. Ali poslušate z namenom nasprotovanja, z namenom odzivanja, z namenom razumevanja, z namenom, da se pomaga sogovorcu razumeti ali celo brez namena?

Ker obstaja razlika med poslušanjem in slišanjem.

 

Slišanje je fizični proces — ušesa prejmejo občutke ali dražljaje ter jih posredujejo možganom. Poslušanje pa se nanaša na “interpretativni proces”, kar pomeni, kaj slišimo in kako je bilo izrečeno. Poslušanje vključuje pozornost, interpretacijo in razumevanje. In za slednje je pomembno tudi, znati postavljati prava vprašanja.  Kvaliteta vprašanja pa vedno določa kvaliteto odgovora, ki odpira sogovornikove horizonte.

Integralni coaching deluje kot kompas.

Managerjem in vodjem daje možnost celostnega vpogleda na trenutno krizno situacijo in sprejemanja odločitev iz različnih perspektiv. Preverite, kako deluje ⬇️

 

V koronakrizi smo soočeni z marsikatero nepredvidljivo situacijo.

Na vsako situacijo v poslu ali življenju se odzivamo z našim odnosom do te situacije. Vse to počnemo avtomatsko. Če želimo stopiti iz svojih ustaljenih okvirjev, si lahko pomagamo z integralnim pristopom.

 

 

Refleksija je razvojni pristop, namenjena vsem, ki si želite rasti, boljših odnosov in spremembe tako na osebnem kot poslovnem področju. In refleksija je odlično orodje, da prevetrimo svoja vedenja in razmišljanja. Da si dovolimo pogledati v ogledalo. 

Cookie - Analitics
They are used to record the website's obscurity analysis and provide us with data to provide a better user experience.
Cookie - social
Cookies required for plug-ins for sharing content from social media sites.
Cookie - chat
Cookies allow you to sign up, contact and communicate through the communication plug-in on the page.
Cookie - marketing
They target targeted advertising based on past user's activity on other sites.
What are cookies?
By visiting and using the site, you consent to the use and recording of cookies.OK Learn more about cookies