Coaching – individualni ali skupinski

 

Kaj je coaching? 

Coaching je interaktiven proces, ki pomaga posameznikom, podjetjem in ustanovam, da dosežejo hitre in odlične rezultate z uporabo posebnih tehnik, ki pripeljejo do lastnega miselnega procesa in razvoja. Cocahing proces vam pomaga, da odstranite svoje stare vedenjske vzorce in si s pomočjo zavedanja naredite pot do novih in boljših/želenih vedenj. Proces je prilagojen vsakemu posamezniku in prav njemu pisan na kožo, upoštevajoč vsebino, čas, tempo, okoliščine, dinamiko, pripravljenost in sposobnost ter stopnjo zavedanja. 
Investicija v coaching ne pomeni le doseganja poslovnih rezultatov, ampak razvijanje osebne rasti, strategije razmišljanja in spremembo omejujočih vedenjskih vzorcev in delovanja.

 

Jungian Coaching

Jungian Coaching temelji na naukih in študiju psihologije po Carlu Jungu in je relativno nov pristop h coachingu, ki je učenje novega "jezika" tako za klienta kot tudi za coacha. Uporaben je tako za poslovni kot osebni coaching.


Z razširitvijo svojega iracionalnega razmišljanja (uporaba simbolov in metafor) in uporabo ustvarjalnosti (CI in EAT) ter s poglobitvijo v svoja emocionalna stanja boste znali veliko bolje diagnosticirati vzorce svojih težav in tako boste globlje in hitreje dosegli želene rezultate.

 

Edinstvenost in dodana vrednost coachinga po Jungovi metodi je, da stranki daje inovativne poglede na situacije, dogodke in procese pri delu. Omogoča, da vidi in razume nevidne vsebine, ki aktivirajo procese, zaposlenemu zagotavlja besednjak in pojme, ki pojasnjujejo vedenjske fenomene, razvoj timskega simbolnega mišljenja in razumevanje skupinskih nezavednih motivov in konfliktov. Jungovski coaching napolni sistem z iracionalnimi podatki, ki jih je treba resno obravnavati, napolni kulturo organizacije z ženskimi elementi, kot so izražanje čustev, varovanje, toleranca in negovanje, spodbuja izvirne pobude, ustvarjalno mišljenje, domišljijo, razmišljanje izven okvirov, povezuje posameznika s kolektivom, s preteklostjo, prisotnostjo in prihodnostjo njegovega lastnega življenja in dela, preiskuje dediščino podjetja, tradicijo in mitologijo, ki dajejo trdne temelje za vizijo prihodnosti.


Pri coachingu vas coach skozi dialog, igro vlog in različnih kreativnih tehnik vodi do vam lastnih spoznanj, rešitev in strategij, s katerimi boste lažje dosegali zastavljene cilje. Individualni pristop, ki izhaja iz vaših vrednot in veščin, dokazano zagotavlja najbolj učinkovito in dolgoročno metodo spreminjanja neučinkovitih vzorcev in zakoreninjenih prepričanj ter trajne osebne rasti.

 

Kaj je »Senca« direktorja, s katerim delate, in kaj je »Senca« podjetja? Zakaj bi bile lastnosti arhetipa »manipulanta«» bistvenega pomena za managerjev repertoar in kako podjetje kot manipulant pade v svojo »Senco«? Kako lahko ženske lastnosti managerja moškega spola (Anima) prispevajo k boljšemu sodelovanju in predvsem vodenju? Kako uravnotežimo ženski vodilni kader, ki je zelo »moški« v svojem pristopu (ki ga obvladuje)? »Jungian Coaching«, jungovski coaching, vodji, direktorju, HR-ju podaja novo dimenzijo razbiranja tako posameznika kot podjetja iz edinstvene perspektive nezavednega.

 

V čem je razlika med običajnim poslovnim in jungovskim coachingom?

Razlika med običajnim in jungovskim coachingom je v njegovem arhetipskem znanju. Naše osvojeno razumevanje psihodinamičnih vsebin arhetipov, ki sodelujejo v določeni dilemi, nam zagotavlja vedenjsko formulo za to, kako voditi našo stranko/zaposlenega/tim k doseganju pričakovanih sposobnosti ali ciljnih sprememb.


Še eno koristno sredstvo za spremembo je usvojitev neracionalnega mišljenja ter uporabe simbolov in slik. Večina ljudi išče rešitev problema v svojih znanih področjih, preteklih rešitvah, dostopnih zmogljivostih ali v bližnjem znanem okolju. Neracionalno mišljenje izziva stranko/zaposlenega/tim, da si upa izraziti ideje, želje, hotenja in fikcijo v območju neverjetnega, nepričakovanega in celo prepovedanega repertoarja. Prav zagotovo bo takšen premik iz varnega območja, najprej zgolj z mišljenjem in nato s pogumom za akcijo, pripeljal stranko do inovativnih rešitev – do preobrazbe v »junaka« v jungovskem smislu.


Uporaba metafore ali simbola podeli stranki/zaposlenemu/timu vizualno-čustveno kodo, kot je ikona, preko katere se lahko iz oči v oči poveže z izzivom, s stanjem ali s konfliktom, si zapomni coaching srečanja in vpoglede ter se drži dogovora, razumevanja, zavez in vsega ponotranjenega tekom srečanj coachinga.


Stališče, da psihologija, ki velja za posameznika, velja tudi za organizacijo ali podjetje – kar pomeni, da tisto, kar drži za mikro raven, drži tudi za makro raven, zagotavlja prvovrstno ekonomizacijo vodstvenega potenciala. Skupina, v kateri so posamezni člani usvojili jungovsko razmišljanje, bo tudi vodila jungovsko orientirano skupinsko delo. Preiskovali bodo skriti arhetip, ki jih ovira, in poiskali pravi arhetip, ki ga potrebujejo, da se izvlečejo iz nemogočih razmer.


Rezultat tega je, da smo priča izraziti spremembi čustvene kvalitete/inteligence (EQ, Emotional Quality/Intelligence) stranke/zaposlenega/tima. Iz istega razloga upravljanje z »mišljenjem po Jungu« pozdravlja vodstvene strategije, za katere je značilna uporaba neracionalnega načrta, in jih asimilira v vodstveni nivo podjetja.
 

PRIJAVA
Plačilo na obroke: DA NE
Zavezanec za DDV: DA NE
Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?