Nova doba, novi prijemi v komuniciranju

 

Vsebina:

  • Napredne komunikacijske veščine.
  • Komunikacije, ki jih uporabljamo, in tiste, ki jih ne.
  • Kako poslušamo, kaj slišimo, ali to tudi razumemo.
  • Kako delujemo navznoter in navzven – meje moje komunikacije so meje mojega sveta.
  • Raziskovanje različnih načinov dojemanja, vključno s tem, kako nas vidijo drugi.
  • Moč prepričanj in vrednot.
  • Kje se začne nerazumevanje? Filtri, s katerimi gradimo svojo realnost.
  • Kako prilagoditi svojo komunikacijo za boljše razumevanje z drugimi.
  • Kako preprečiti nesporazum: metode nenasilne komunikacije.

 

Cilj treninga je:

  • Uvesti učinkovite tehnike, ki izboljšajo komunikacijo z drugimi.
  • Razumevanje sogovornika.
  • Razumeti sebe in načine, kako reagiramo.
  • Naučiti se, kje ležijo vzroki za nerazumevanje in konflikte.
  • Obvladati metode nenasilne in asertivne komunikacije.
  • Komunicirati jasno, razumljivo in sproščeno.
  • Konflikte spremenimo v usmerjeni pogovor s pozitivnimi rezultati.
  • Večja učinkovitost v medsebojnih odnosih.
  • Delavnica je praktično naravnana; učenje poteka skozi vaje in praktične primere.

 

Prednosti:

Delo v majhni skupini, individualni pristop, intenzivno delo z veliko vaje, takojšna povratna informacija in usmerjenost v vaš napredek, vodi k večji motiviranosti, uvede učinkovite tehnike, ki izboljšajo komunikacijo z drugimi, konflikte spremenimo v usmerjeni pogovor s pozitivnimi rezultati, diskretnost in individualni komunikacijski coaching ter vaša osebna komunikacijska analiza. Trening osvobodi osebne potenciale in vire notranje moči ter izboljša osebne in poslovne dosežke ter posledično rezultate.

 

Učna metoda:

Individualni pristop (analiza vedenja udeleženca , odpravljanje motečih vedenj, ustvarjanje novega vedenja).

Z uporabo različnih tehnik (coaching, ARD, SDI, NLP, TA ...) vam bomo omogočili vpogled v vaš način komunikacije, ki povzroči določeno vedenje. Z razumevanjem vaših lastnih vzorcev delovanja vam bomo pomagali aktivirati vaše skrite potenciale za dosego vaših ciljev in vašo komunikacijsko odličnost. Učenje poteka na treh nivojih: delovanje – fizično telo, identiteta oz. persona in način razmišljanja.

Gre za izkustveno učenje (75 % prakse). Treniramo, vadimo in simuliramo različne komunikacijske situacije. Pripravimo vam osebno ustrezne različne vaje in za namen treninga, posnamemo vse nastope in vaje komunikacije, ki jih takoj analiziramo (diskretno).

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?