Učinkovita komunikacija

 

V Povej naGlas učimo komunikacijo kot celostni razvoj osebnosti in razumevanje dogajanja okoli nas. Največ konfliktnih situacij pride ravno iz nerazumevanja komunikacije in neobvladovanja samega sebe ali sogovornika.

 

Doseganje poslovnih ciljev je odvisno tudi in predvsem od sposobnosti sodelovanja med posamezniki, ki imajo večinoma različne zaznave, vrednote, razumevanje in sloge komuniciranja. Z vzpostavitvijo pravih medsebojnih odnosov, možnostjo spoznati optimalno smer vodenja komunikacije k najboljšemu cilju ‒ namenu komunikacije in učinkovitejšim obvladovanjem konfliktov, vodijo do znatno uspešnejše organizacije.
Delavnice učinkovite komunikacija v Povej naGlas so namenjene tako gradnji in izboljševanju komunikacije kot tudi sodelovanju znotraj posameznih oddelkov ali med podjetji in poslovnimi partnerji ter tudi širše. 

 

V Povej naGlas smo oblikovali trening, razvit iz metod in tehnik, ki te s praktičnimi vajami pripeljejo do spoznanja in razumevanja delovanja komunikacijskega procesa. Naučili vas bomo uporabljati to, kar imate v sebi. Razvili boste svoj komunikacijski potencial.

 

Osnovne delavnice učinkovite komunikacije:

  • EQ komunikacija
  • Učinkovita komunikacija z orodjem ARD® in/ali SDI® (na vseh nivojih)
  • Reševanje konfliktov in izboljšanje medsebojnih odnosov
  • Povratna informacija
  • Razvoj in vodenje timov
  • Uspešno komuniciranje in motiviranje zaposlenih
  • Učinkovito vodenje sestankov
  • Asertivna komunikacija
  • Novi pristopi v novi dobi
  • Individualni trening komunikacije
  • Čuječa in nenasilna komunikacija

 

Prednosti

Delo v majhni skupini, individualni pristop, intenzivno delo z veliko vaje, takojšna povratna informacija in usmerjenost v vaš napredek, vodi k večji motiviranosti, uvede učinkovite tehnike, ki izboljšajo komunikacijo z drugimi, konflikte spremenimo v usmerjeni pogovor s pozitivnimi rezultati, diskretnost in individualni komunikacijski coaching ter vaša osebna komunikacijska analiza. Trening osvobodi osebne potenciale in vire notranje moči ter izboljša osebne in poslovne dosežke ter posledično rezultate.

 

Učna metoda:

Individualni pristop (analiza vedenja udeleženca , odpravljanje motečih vedenj, ustvarjanje novega vedenja).

Z uporabo različnih tehnik (coaching, ARD, SDI, NLP, TA ...) vam bomo omogočili vpogled v vaš način komunikacije, ki povzroči določeno vedenje. Z razumevanjem vaših lastnih vzorcev delovanja vam bomo pomagali aktivirati vaše skrite potenciale za dosego vaših ciljev in vašo komunikacijsko odličnost. Učenje poteka na treh nivojih: delovanje – fizično telo, identiteta oz. persona in način razmišljanja.

Gre za izkustveno učenje (75 % prakse). Treniramo, vadimo in simuliramo različne komunikacijske situacije. Pripravimo vam osebno ustrezne različne vaje in za namen treninga, posnamemo vse nastope in vaje komunikacije, ki jih takoj analiziramo (diskretno).

 

Cilj treninga je:

Spoznali boste svoj komunikacijski profil, svoje prednosti in tudi šibke točke. Naučili se boste razlikovati različne tipe vedenja ljudi in njihove komunikacijske stile. Znali boste ravnati z zahtevnimi sogovorniki ali zahtevno skupino ljudi. Naučili se boste tudi podajati povratne informacije na pravi način in se soočiti s strahovi ob morebitnih nesporazumih v komunikaciji. Znali se boste pripraviti na različne tipe nastopov ‒ komunikacij (sestanek, prezentacija, obravnava, zasedanje, govori ...). Na treningu se boste naučili obvladovati lastno telesno govorico, da boste z njo sproščeno sporočali tisto, kar želite. Poznavanje in branje govorice telesa sogovornika vam bo pripomoglo k boljšemu doseganju zastavljenih ciljev. Spoznali boste svoj način delovanja, svoje omejitve in ovire za bolj odprto, uspešno in učinkovito komunikacijo. Naučili se boste vzpostavljati odnos in komunikacijo z različnimi komunikacijskimi tipi in spoznali, od kod prihajajo nesporazumi in kako jih preseči. Izkusili in razumeli boste vse potrebne korake za želeno lastno »novo vedenje« ‒ učinkovito komuniciranje.

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?