Povratna informacija

 

Da bi preprečili konflikte in se soočili s strahom, kako povedati sodelavcem, da nekaj, kar počnejo, ne počnejo na pravi ali želeni način, in pri tem ohraniti dober odnos, je veščina, ki se jo lahko hitro naučimo. Prav tako je veščina takšno pozitivno kritiko sprejeti. Na uspešnost podjetja pa precej vpliva prav kultura podajanja povratnih informacij, saj so te ene izmed osnovnih elementov v organizaciji, ki povezujejo organizacijske cilje s kontinuiteto, ustvarjajo zaupanje med zaposlenimi in vodji ter med zaposlenimi in usmerjajo posameznikovo motivacijo ter njegovo inovativnost in ustvarjalnost.

 

Vsebina

  • Novi prijemi v novi dobi. Iz JAZ v NJIM.
  • Kako naši filtri prepričanj in vrednot vplivajo na naš pogled na drugega.
  • Raziskovanje različnih načinov dojemanja, vključno s tem, kako nas vidijo drugi.
  • Komunikacijski model posameznika – delovanje posameznika – odkrivanje lastnega vedenjskega sloga.
  • Kaj je povratna informacija in zakaj je tako pomembna?
  • Aktivno opazovanje in aktivno zaznavanje.
  • Načini in metode podajanja povratne informacije.
  • Napredne komunikacijske veščine in novi pristopi za učinkovitost komunikacije.
  • Povratna informacija, zaključevanje, evalvacija uspešnosti.

 

Cilj treninga je:

Spoznali boste svoj komunikacijski profil in trenutne vzorce v komunikaciji, svoje omejitve in svoje močne strani. Naučili se boste vzpostavljati odnos in komunikacijo z različnimi komunikacijskimi tipi ter se naučili, od kod prihajajo nesporazumi in kako jih preseči.

Spoznali in razumeli boste, zakaj potrebujemo povratno informacijo in kako jo podati, kako podati kritiko, da ne uničimo dobrega odnosa s sogovornikom. Naučili se boste opazovanja, poslušanja in pridobili boste znanja in orodja za podajanje povratne informacije ali kritike na pravi in predvsem sproščen način. Izkusili in razumeli boste vse potrebne korake za želeno lastno »novo vedenje«.

 

Prednost:

Delo v majhni skupini, individualni pristop, intenzivno delo z veliko vaje, takojšna povratne informacija in usmerjenost v vaš napredek, diskretnost in individualni komunikacijski coaching ter vaša osebna komunikacijska analiza.

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?