Jaz kot blagovna znamka – moja prepoznavnost

 

  1. Jaz kot blagovna znamka – se zavedam svoje vrednosti?
  2. Kaj je moja persona in kako doseči, da sporoča to, kar želim?
  3. Kaj sporoča moja izložba in kaj prodaja moja trgovina? Ali sta izložba in vsebina trgovine usklajeni med seboj?
  4. Kako se hitro prilagodimo različnim poslovnim priložnostim?
  5. Mali triki velikih mojstrov.


 

Več o metodologiji dela: Delo v majhni skupini (deset udeležencev), individualni pristop (analiza vedenja, odpravljanje motečega vedenja, ustvarjanje novega vedenja), intenzivno delo z veliko vaje, takojšna povratna informacija (feedback) in usmerjenost v vaš napredek, vaje in snemanje s kamero za namen analize in refleksije nastopov pri vsakem modulu, diskretnost in eno dodatno ločeno srečanje za vsakega udeleženca (individualni poslovni ali komunikacijski coaching).

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?