Vzpostavljanje in ustvarjanje odnosov

 

Da bi preprečili konflikte in se soočili s strahom, kako povedati sodelavcem, da nekaj, kar počnejo, ne počnejo na pravi ali želeni način, in pri tem ohraniti dober odnos, je veščina, ki se jo lahko hitro naučimo. Prav tako je veščina takšno pozitivno kritiko sprejeti. Na uspešnost podjetja pa precej vpliva prav kultura podajanja povratnih informacij, saj so te ene izmed osnovnih elementov v organizaciji, ki povezujejo organizacijske cilje s kontinuiteto, ustvarjajo zaupanje med zaposlenimi in vodji ter med zaposlenimi in usmerjajo posameznikovo motivacijo ter njegovo inovativnost in ustvarjalnost.

 

Vsebina

  • Strength Deployment Inventory testiranje posameznika vs. slika tima.
  • Kako naša prepričanja vplivajo na naš pogled na drugega.
  • Teorija zavedanja odnosov in SDI® metoda: Različni motivi in vrednote ter rezultati profila SDI za vsakega udeleženca
  • Kaj so moji motivatorji in kakšna so moja vedenja. Kako to vpliva na delovanje v timu. 
  • Raziskovanje različnih načinov dojemanja vključno s tem, kako nas vidijo drugi.
  • Kako prilagoditi lastni način komunikacije za boljše razumevanje z drugimi in iskanje rešitev, s katerimi sta zadovoljni obe strani v praksi.
  • Komunikacija na različnih ravneh - krepitev komunikacijskih veščin.
  • Učimo se socialnih spretnosti, spoznavanje pomena pravil in navodil v timu.
  • Preizkušanje meje sposobnosti in odkrivanje delovanja skupine. Načini in metode podajanja povratne informacije.
  • Grajenje enotnosti v ekipi in povečanje povezanosti skupine.
  • Novi pristopi za učinkovitost ekipe MI.
  • Naš jutri!

 

Cilj treninga je:

Spoznali boste svoj komunikacijski profil in trenutne vzorce v komunikaciji, svoje omejitve in svoje močne strani. Naučili se boste vzpostavljati odnos in komunikacijo z različnimi komunikacijskimi tipi ter se naučili, od kod prihajajo nesporazumi in kako jih preseči.

Spoznali in razumeli boste, zakaj potrebujemo povratno informacijo in kako jo podati, kako podati kritiko, da ne uničimo dobrega odnosa s sogovornikom. Naučili se boste opazovanja, poslušanja in pridobili boste znanja in orodja za podajanje povratne informacije ali kritike na pravi in predvsem sproščen način. Izkusili in razumeli boste vse potrebne korake za želeno lastno »novo vedenje«.

 

 

Učna metoda:

Individualni pristop (analiza vedenja udeleženca , odpravljanje motečih vedenj, ustvarjanje novega vedenja).

Vse delavnice so izpeljane po metodah izkustvenega učenja, kar udeležencem omogoča aktivno sodelovanje ter odpira prostor za dialog, izmenjavo izkušenj in skupno iskanje rešitev na izzive, s katerimi se udeleženci soočajo pri vsakodnevnem delu.

Z uporabo različnih komunikacijskih tehnik bomo udeležencem omogočili vpogled v njihov način komunikacije, ki povzroča določena vedenje. Z razumevanjem lastnih vzorcev delovanja jim bomo pomagali aktivirati njihove skrite potenciale za dosego želenih ciljev in komunikacijsko odličnost. Učenje poteka celostno in sicer na nivojih: delovanje – fizično telo, identiteta oz. persona, način razmišljanja in strast oz. energija. Dodajamo pa tudi sistemski vidik.

Treniramo, vadimo in simuliramo različne komunikacijske situacije. Vse metode bodo preizkušene in aplicirane na realnost v organizacijah udeležencev. Pripravimo vam osebno ustrezne različne vaje in za namen treninga, vse nastope in vaje komunikacije takoj analiziramo (diskretno) po metodi prej - potem.

Delo na lastnih primerih naredi delavnico bolj učinkovito, transformativno in ne le informativno, kar je značilno za zgolj teoretske delavnice. To pa prinaša konkretne rezultate in spreminja izzive v priložnosti.  

 

Prednost:

Delo v majhni skupini, individualni pristop, intenzivno delo z veliko vaje, takojšna povratne informacija in usmerjenost v vaš napredek, diskretnost in individualni komunikacijski coaching ter vaša osebna komunikacijska analiza.

Povpraševanje
S klikom na gumb POŠLJI soglašate z našo politiko zasebnosti ter nameni zbiranja in obdelave osebnih podatkov.
Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih