Timsko delo in komunikacija v timu

 

Delavnica je namenjena timom, kjer se člani ali vodje srečujejo z nesodelovanjem in nesproščenim vzdušjem, nemotiviranostjo članov, predolgimi in neproduktivnimi sestanki, kjer se konflikti še krepijo, tudi z nejasno razdelitvijo vlog kakor tudi s timom, pri katerem si želite še večje povezanosti in še več sodelovanja.

 

Vsebina

  • Novi prijemi v novi dobi. Iz JAZ v NJIM.
  • Kako naši filtri prepričanj in vrednot vplivajo na naš pogled na drugega.
  • Raziskovanje različnih načinov dojemanja, vključno s tem, kako nas vidijo drugi.
  • Komunikacijski model posameznika – delovanje posameznika – odkrivanje lastnega vedenjskega sloga.
  • Perill model – je kompleksen, sistemski pristop pri raziskovanju in diagnostiki timske dinamike. Raziskali bomo razvojni potek in kako ga lahko dnevno uporabimo pri svojem timu, saj nam daje vpogled, kje je potrebno timu pomagati in na katera področja se je potrebno osredotočiti.
  • Timska dinamika in disfunkcije tima
  • 3 pogovori in osebno vedenje vs. timsko vedenje
  • Motivacija
  • Vrednote - SDI
  • Vloge članov timov
  • Validacija
  • Refleksija
  • Povratna informacija, zaključevanje, evalvacija uspešnosti.

 

Cilj treninga je:

Kako kreirati visoko zmogljivo ekipo (High Performance Team). Spoznali in razumeli boste timsko dinamiko in 5 disfunkcij tima, ki jih mora poznati vsak vodja. Spoznali boste trenutno stanje vašega tima, njegove senčne plati in možnosti izboljšave za gradnjo visoko zmogljivega in sodelovalnega tima.  SPoznali boste tudi komunikacijski profil in trenutne vzorce v komunikaciji, lastne omejitve in svoje močne strani, tako posameznika kot tima kot celote.

 

Naučili se boste vzpostavljati odnos in komunikacijo z različnimi komunikacijskimi tipi ter se naučili, od kod prihajajo nesporazumi in kako jih preseči. Izkusili in razumeli boste vse potrebne korake za želeno lastno »novo sodelovalno in visoko učinkovito vedenje«.

 

Učna metoda:

Individualni pristop (analiza vedenja udeleženca , odpravljanje motečih vedenj, ustvarjanje novega vedenja).

Vse delavnice so izpeljane po metodah izkustvenega učenja, kar udeležencem omogoča aktivno sodelovanje ter odpira prostor za dialog, izmenjavo izkušenj in skupno iskanje rešitev na izzive, s katerimi se udeleženci soočajo pri vsakodnevnem delu.

Z uporabo različnih komunikacijskih tehnik bomo udeležencem omogočili vpogled v njihov način komunikacije, ki povzroča določena vedenje. Z razumevanjem lastnih vzorcev delovanja jim bomo pomagali aktivirati njihove skrite potenciale za dosego želenih ciljev in komunikacijsko odličnost. Učenje poteka celostno in sicer na nivojih: delovanje – fizično telo, identiteta oz. persona, način razmišljanja in strast oz. energija. Dodajamo pa tudi sistemski vidik.

Treniramo, vadimo in simuliramo različne komunikacijske situacije. Vse metode bodo preizkušene in aplicirane na realnost v organizacijah udeležencev. Pripravimo vam osebno ustrezne različne vaje in za namen treninga, vse nastope in vaje komunikacije takoj analiziramo (diskretno) po metodi prej - potem.

Delo na lastnih primerih naredi delavnico bolj učinkovito, transformativno in ne le informativno, kar je značilno za zgolj teoretske delavnice. To pa prinaša konkretne rezultate in spreminja izzive v priložnosti.  

 

Prednost:

Delo v majhni skupini, individualni pristop, intenzivno delo z veliko vaje, takojšna povratna informacija in usmerjenost v vaš napredek, diskretnost in individualni komunikacijski coaching ter vaša osebna komunikacijska analiza.

 

Povpraševanje
S klikom na gumb POŠLJI soglašate z našo politiko zasebnosti ter nameni zbiranja in obdelave osebnih podatkov.
Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih