Odnosi z javnostmi

 

Mediji so ena najpomembnejših javnosti za vsakogar, saj s svojim delovanjem vplivajo na razmere v svojem okolju. V odnosih z njimi veljajo nenapisana in zapisana pravila, priporočila in merila, s katerimi je dobro biti seznanjen. Kaj storiti, da nam bo v trenutku, ko se znajdemo pred mikrofonom ali TV-kamero, to znanje v pomoč in bomo izkoristili sleherno sekundo pozornosti?

V uvodnem delu se bomo seznanili z zakonitostmi odnosov z mediji, spoznali razlike v delovanju tiskanih in elektronskih medijev, usvojili pojme, kot so deadline, off the record in medijski režim. Pogovorili se bomo o razliki med javnimi in komercialnimi mediji ter tabloidnim in resnim novinarstvom. Usvojili bomo nekaj temeljnih priporočil v odnosih z mediji, spoznali različna orodja – od novinarske mape do sporočila za medije in novinarske konference ‒ ter se na konkretnih primerih pogovorili o tem, kako nastane komunikacijski načrt. V drugem delu strokovnega srečanja se bomo posvetili položaju, ki spravlja mnoge javne osebnosti v zadrego še dolgo potem, ko doživijo svoj medijski krst. Lotili se bomo nastopa pred kamero!

Izobraževanje prilagodimo vašim željam in potrebam glede na strukturo udeležencev, ki jim je delavnica namenjena.

 

Prednost

Delo v majhni skupini, individualni pristop, intenzivno delo z veliko vaje, takojšna povratna informacija in usmerjenost v vaš napredek, vodi k večji motiviranosti, uvede učinkovite tehnike, ki izboljšajo komunikacijo z drugimi, odprava motečih in nezavednih vedenj posameznika z uporabo različnih tehnik/metod, analiza poustvarjenih situacij in ustvarjanje novega vedenja, diskretnost in individualni komunikacijski coaching ter vaša osebna komunikacijska analiza. Trening »osvobodi« osebne potenciale in vire notranje moči ter izboljša osebne in poslovne dosežke ter posledično rezultate.

 

Oblike

Individualni, skupinski , po dogovoru. 

PRIJAVA
Plačilo na obroke: DA NE
Zavezanec za DDV: DA NE