Management dogodkov

 

Zaradi svoje učinkovitosti pri komuniciranju z izbrano ciljno skupino so dogodki postali učinkovito orodje marketinga, odnosov z javnostmi in lobiranja. Dogodki so eno od orodij komuniciranja, ki dopolnjuje druga orodja različnih komunikacijskih aktivnosti (odnose z mediji, odnose s potrošniki, odnose z lokalno skupnostjo, oglaševalske akcije, tržno-komunikacijske akcije ipd.).

Dogodki omogočajo direktno (tudi neformalno) komunikacijo s specifično, ozko in načrtovano ciljno skupino oziroma javnostjo. Dogodki jasno izbrani ciljni skupini sporočajo izbrano sporočilo in so tisto komunikacijsko orodje, ki omogoča dostop do ključnih povratnih informacij, in sicer takoj, osebno, ne zgolj prek formularjev in pisane besede ter drugih standardnih dejavnikov, ki jih je mogoče vključiti v dogodek, temveč tudi z govorico telesa udeležencev dogodka. Dogodki so komunikacijsko orodje, ki gradi intenzivne občutke, ustvarja razpoloženje, v dogajanje vključuje ciljno skupino ter s tem pušča močne vtise in učinke ter odpira prostor najbolj nenavadnim kreativnim idejam in hkrati omogoča njihovo vpetost v siceršnjo kreativno strategijo celovite komunikacijske akcije.

Spoznali boste osnovne značilnosti dogodka in bistvene pristope pri snovanju dogodkov, poznavanje psihologije mase, upravljanje dogodkov, dogodke za različne javnosti. Dobili boste vpogled v vlogo dogodka ter razumevanje vloge in implementacije dogodka v komunikacijskih načrtih za različne deležnike ter razumevanje odnosa med dogodkom in preostalih vidikov tržnega komuniciranja. Pridobili boste razumevanje komunikacijskega, kreativnega scenarija, produkcije dogodka in organizacijskega načrta (team, finance, vsebina).

Za zaključek bomo pogledali tudi nekaj primerov dobrih praks.

Izobraževanje prilagodimo vašim željam in potrebam glede na strukturo udeležencev, ki jim je delavnica namenjena.

 

Prednost

Delo v majhni skupini, individualni pristop, intenzivno delo z veliko vaje, takojšna povratna informacija in usmerjenost v vaš napredek, vodi k večji motiviranosti, uvede učinkovite tehnike, ki izboljšajo komunikacijo z drugimi, odprava motečih in nezavednih vedenj posameznika z uporabo različnih tehnik/metod, analiza poustvarjenih situacij in ustvarjanje novega vedenja, diskretnost in individualni komunikacijski coaching ter vaša osebna komunikacijska analiza. Trening »osvobodi« osebne potenciale in vire notranje moči ter izboljša osebne in poslovne dosežke ter posledično rezultate.

 

Oblike

Individualni, skupinski , po dogovoru. 

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?