Kaj je coaching in kdo je coach (Teja Breznik Alfirev in Jasna Knez)
Epizoda je nastala v sodelovanju z ICF Slovenia Charter Chapter - Slovensko izpostavo Mednarodne zveze za coaching (International Coaching Federation – ICF). V epizodi lahko izveš naslednje: Kaj je coaching (in kaj ni), o ICF Slovenia, kako poiskati coacha, pomembnost kodeksa coaching etike in kako v Sloveniji sprejemamo coaching?

Trema, kot ena od manifestacij strahu, se nanaša predvsem na prihodnost. Vendar pa je pomembno razumeti, da je trema tudi oblika energije v gibanju. Namesto da bi se ji upirali, jo je treba dojeti kot naravni del izkušnje, ki nas spodbudi k boljši pripravi na situacijo.

➡️ Dragi coachi, ste vedeli, da coaching supervizija šteje CPD pri EMCC Global in “core competencies” CCE točke pri obnavljanju vaših individuanih akreditacij (ACC, PCC in MCC) pri ICF!  

Jasna Knez, MCC, EIA SENIOR, ITCA, ESIA, je v začetku oktobra za ICF Turčija predstavila coaching supervizijo ICF coachem.

👉 Gre za partnerstvo refleksivnega dialoga, ki raziskuje številne odnose, ki zahtevajo vašo pozornost, kaj je v polju možne dinamike coaching situacije in potrebuje coachovo pozornost. Mikro vs makro, je bila ena od uporabljenih metafor. 

 

 

Ko smo resnično prisotni, se zgodi fenomen.

👉Fenomen je tisto, kar spoznamo kot svojo izkušnjo.

👉Zavedanje kako in kaj coachi slišimo v sistemu samega procesa določa uspešnost coachinga.

👉Razumevanje, da vprašanje pride iz povedanega, iz osebe, ki sedi pred nami, pa globino procesa.

❗️Koliko in če sploh, poznamo svoje nezavedne predsodke, prepričanja, svoje notranje dialoge, ki kreirajo nivo, kaj v resnici slišimo, opazimo, razumemo in kako ter kaj vprašamo? Vse to je del učenja coaching kompetenc. 

Ali pogosto doživite, da vas nekdo res iskreno posluša, doma ali v službi?

 

Večinoma dobim odgovor, da je to redkost.  Predvidevam, da zato, ker se običajno pogovarjamo med seboj in poslušamo izgovorjene besede in naša mnenja o tem, kar je bilo povedano, ali kako to vpliva na nas. Govorimo in si izmenjujemo ideje in misli. Mnogokrat delimo lastne izkušnje in občutke, tudi tiste intimne.

Čeprav so nas učili, da je »dober poslušalec« nekdo, ki je z nami, pozoren na to, kar govorimo, saj poslušanje namreč pomeni biti prisoten, biti »z«. Pa je v praksi to dostikrat težje, kot se zdi. A gre za veščino, ki se jo, če želimo, lahko vsi naučimo.

Pogovor o coachingu, soočaju s strahovi, vodenju, uspehu, obvladovanju fokusa in drugih zanimivih tematikah.

V pogovore vstopamo, da bi izmenjali ali pridobili informacije, ki so specifične za naše lastne potrebe. Večinoma, pa se zatakne že pri poslušanju. Ali poslušate z namenom nasprotovanja, z namenom odzivanja, z namenom razumevanja, z namenom, da se pomaga sogovorcu razumeti ali celo brez namena?

Ker obstaja razlika med poslušanjem in slišanjem.

 

Slišanje je fizični proces — ušesa prejmejo občutke ali dražljaje ter jih posredujejo možganom. Poslušanje pa se nanaša na “interpretativni proces”, kar pomeni, kaj slišimo in kako je bilo izrečeno. Poslušanje vključuje pozornost, interpretacijo in razumevanje. In za slednje je pomembno tudi, znati postavljati prava vprašanja.  Kvaliteta vprašanja pa vedno določa kvaliteto odgovora, ki odpira sogovornikove horizonte.

Integralni coaching deluje kot kompas.

Managerjem in vodjem daje možnost celostnega vpogleda na trenutno krizno situacijo in sprejemanja odločitev iz različnih perspektiv. Preverite, kako deluje ⬇️

 

V koronakrizi smo soočeni z marsikatero nepredvidljivo situacijo.

Na vsako situacijo v poslu ali življenju se odzivamo z našim odnosom do te situacije. Vse to počnemo avtomatsko. Če želimo stopiti iz svojih ustaljenih okvirjev, si lahko pomagamo z integralnim pristopom.

 

 

Refleksija je razvojni pristop, namenjena vsem, ki si želite rasti, boljših odnosov in spremembe tako na osebnem kot poslovnem področju. In refleksija je odlično orodje, da prevetrimo svoja vedenja in razmišljanja. Da si dovolimo pogledati v ogledalo. 

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih